Polityka prywatności
W związku z rozpoczęciem obowiązywania przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporządzenie o ochronie danych, informujemy, iż od 25 maja 2018 roku w Polsce będą stosowane nowe przepisy dotyczące ochrony danych w skrócie RODO.
Nowe przepisy zapewniają Pani/Panu większą ochronę i kontrolę Pani/Pana danych osobowych. Realizując wyrażone w RODO obowiązki, niniejszym przekazujemy informacje w zgodzie z Art. 13 ustawy RODO.
Po pierwsze, podajemy, kto jest Administratorem Pani/Pana danych osobowych. Administratorem Danych Osobowych są firmy Superior Investment Sp. z o.o. Al. Kościuszki 39 lok. 9 (90-418 Łódź), NIP: 9471982071 oraz Superior Investment – Marcin Ślawski, ul. Pienista 49 A lok.27 (94-109) Łódź, NIP: 7271386831, kontakt; e-mail: biuro@superiorinvestment.pl, marcinslawski@wp.pl albo adres korespondencyjny: (90-418) Łódź, Al. Kościuszki 39 lok. 12.
Po drugie, zgodnie z RODO podajemy skąd mamy Pani/Pana dane osobowe. Pani/Pana dane osobowe mamy w związku z podpisaniem umowy w zakresie doradztwa gospodarczego lub pośrednictwa w obrocie nieruchomościami lub z wypełnionego wniosku o zawarcie umowy z Towarzystwami Funduszy Inwestycyjnych, Towarzystwami Ubezpieczeniowymi, z którymi w/w podmioty mają podpisane umowy o współpracy lub z osobistych kontaktów, z których ewidentnie wynikało, że jesteście Państwo zainteresowani zachowaniem Państwa danych osobowych w celach korespondencyjnych.
Po trzecie, zgodnie z RODO informujemy o celach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz podstawie przetwarzania. Dane są wykorzystywane w celach należytej obsługi programów inwestycyjnych, funduszy oraz dostarczania rzetelnej informacji w zakresie aktualnej sytuacji rynkowej lub w zakresie doradztwa gospodarczego oraz pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Prawo ponadto, zobowiązuje nas do przetwarzania Pani/Pana danych dla celów obsługi księgowej, rachunkowej i podatkowej. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest także prawnie uzasadniony interes Administratora. W żadnym wypadku nie będziemy sprzedawali danych zebranych o Panu / Pani podmiotom trzecim. Subskrypcja newslettera jest dobrowolna. W każdej chwili mogą Państwo samodzielnie zrezygnować z subskrypcji wysyłając zwrotnie maila o treści „rezygnuję z newslettera”.
Po czwarte, informujemy, że realizujemy wszystkie Pani/Pana prawa gwarantowane przez RODO. Żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego. Informujemy, że Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.